To nie pierwsza moja współpraca z Tekstowni.pl. Tym razem połączyłyśmy siły, żeby stworzyć wzór umowy o dzieło dostosowany do potrzeb copywritera. Projekt umowy uwzględnia również potencjalne problemy, z którymi copywriter może się spotkać podczas pracy z klientem.
W efekcie powstała prawna wyprawka dla copywritera.
W jej skład wchodzi:
- umowa o dzieło dla copywritera z przedsiębiorcą;
- umowa o dzieło dla copywritera z przedsiębiorcą na prawach konsumenta;
- wzór aneksu do umowy o dzieło;
- przykład uzupełnionej umowy o dzieło;
- uzupełniony przykładowy aneks do umowy o dzieło.
We wzorach umów znajdują się zarówno przykłady zapisów o przeniesieniu autorskich praw majątkowych, jak i udzieleniu licencji.
Tak samo we wzorze umowy znajduje się przykładowy zapis o zaliczce i zadatku.
Z przedstawionych zapisów copywriter może wybrać ten, który będzie odpowiadał jego aktualnym potrzebom.
Ale to nie wszystko.
Wyprawka dla copywritera zawiera również e-book, który jest instrukcją obsługi wzorów umów.
Znajdują się w nim nie tylko informacje, w jaki sposób dostosować umowę do swoich potrzeb, ale również porady, jak uniknąć najczęstszych prawnych pułapek.
Z doświadczenia wiem, co sprawia copywriterom najwięcej problemów. Dlatego w e-booku jest sporo porad i uwag, na co zwrócić szczególną uwagę podczas zawierania umowy z klientem.
Umowy uwzględniają już zmianę przepisów ze stycznia 2021 r. o tzw. przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
Pakiet dokumentów możesz kupić TUTAJ.
Jeżeli masz wątpliwości, czy warto zainwestować we własny wzór umowy, to przeczytaj o 5 zaletach własnego wzoru umowy.
Masz pytanie dotyczące prawnej wyprawki dla copywritera? Śmiało NAPISZ.